Customer service medewerker
De customer service medewerker heeft contact met individuele gebruikers. Je bent de vraagbaak voor de klant en helpt de klant bij het maken van keuzes. Dit doe je door op een klantvriendelijke manier te communiceren en te adviseren, informatie te verstrekken, oplossingen aan te dragen en klachten op een goede manier af te handelen en registreren.
Tijdens de opleiding ontwikkel je de volgende vaardigheden:
- communicatieve vaardigheden;
- telefonische (helpdesk) vaardigheden;
- automatiseringsvaardigheden;
- administratieve vaardigheden;
- werknemersvaardigheden;
- sollicitatievaardigheden.
De opleiding duurt 13 weken, 3 dagen per week (ma, di, do). Messor houdt voor aanvang een intakegesprek.
Voorwaarden
- Minimaal MBO 3 denk- en werkniveau;
- Goede beheersing Nederlandse taal (mondeling);
- Basis computervaardigheden (e-mail en internet);
- Passen in een kantooromgeving;
- Communicatieve basisvaardigheden;
- Doorzettingsvermogen;
- Klantvriendelijk;
- Empathisch vermogen.
Voor wie bedoeld?
Iedereen met minimaal MBO 3 werk- en denkniveau.
Diploma of certificaat?
Startdatum
Begin januari 2023. Gemiddeld kun je elke 3 maanden instromen.
Locatie
Leeuwarden
Meer informatie: Annette Bliek