Customer service medewerker

startdatum opleiding: 5 september 2022successvol afgerond:certificaat

De customer service medewerker heeft contact met individuele gebruikers. Je bent de vraagbaak voor de klant en helpt de klant bij het maken van keuzes. Dit doe je door op een klantvriendelijke manier te communiceren en te adviseren, informatie te verstrekken, oplossingen aan te dragen en klachten op een goede manier af te handelen en registreren.

Tijdens de opleiding ontwikkel je de volgende vaardigheden:

  • communicatieve vaardigheden;
  • telefonische (helpdesk) vaardigheden;
  • automatiseringsvaardigheden;
  • administratieve vaardigheden;
  • werknemersvaardigheden;
  • sollicitatievaardigheden.

De opleiding duurt 13 weken, 3 dagen per week (ma, di, do). Messor houdt voor aanvang een intakegesprek.

Voorwaarden

  • Minimaal MBO 3 denk- en werkniveau;
  • Goede beheersing Nederlandse taal (mondeling);
  • Basis computervaardigheden (e-mail en internet);
  • Passen in een kantooromgeving;
  • Communicatieve basisvaardigheden;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Klantvriendelijk;
  • Empathisch vermogen.

Voor wie bedoeld?

Iedereen met minimaal MBO 3 werk- en denkniveau.

Diploma of certificaat?

Na succesvolle afronding ontvang je een certificaat. Daarna is een reële kans op werk (de afgelopen vijf jaar is 70% van alle deelnemers uitgestroomd naar werk).

Startdatum

Wisselt. Gemiddeld kun je elke 3 maanden instromen.

Locatie

Drachten, evt. op locatie bij voldoende aanmeldingen.

Meld je meteen aan

Meer informatie: Annette Bliek

Wij helpen u graag!

Neem contact met ons op